linnea-larsson

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Linnea Larsson - 5 juli 2010 22:14

Nu var de ett tag sen igen, har varit full rulle  :P

Här är lite  bilder på missarna (:

Jason lill-nos (;

 
Robbie tittar efter mygg :P  

Mys i fönstret
 
Ståtliga Jason

Gäääsp*
 
Gullunge (;  Som bara tänker på bus & mat :P 
  
Såååå hääär lång är maaan nu..

Nu leker Findus å kissungarna(som är ganska stora)  & Totti får vara med lite nu också. Men Jason & Robbie har accepterar Totti mer nu, & dom stryker sig mot han & sover bredvid han :) Springer fullrulle under magen på han, vilket han tycker är lite läskigt så han står alldeles stilla :P

Sen när jag är hemma efter jobbet då för följer dom mig vart jag än går, ska vara med hela tiden (: Jason är tok go-sjuk & ska ligga i famnen. Robbie kan komma ibland &ligga på sidan om en, inte allt för nära, & så får man inte stryka för mkt på han för då går han iväg & lägger sig längre bort:P

Sen när jag ska sova så stänger jag alltid dörren för natten så vi sover på ett rum på övervåningen.. & dom vaknar i princip varenda morgon kl 04:00 ! Då kommer antingen Jason å ska goas som ett tok vid ansiktet helst eller så kommer Robbie & spinner & går förbi ovanför kudden(trampar en i håret så man får ont) ... Sen kan dom börja busa som bara den också. Blir lite galen på dom ibland måste jag säga :P

Tänk nu är dom 6 månader :O

Nattinatti bloggen*

Presentation


Somewhere over the rainbow..
Bluebirds fly. And the dreams that you dream of..
Dreams realy come true!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards