linnea-larsson

Alla inlägg under maj 2010

Av Linnea Larsson - 31 maj 2010 10:06

Idag är de äntligen soligt, men då måste man sitta inne & plugga dock..

Morgonen ska vi starta med lite te, fick 3 olika sorter av Bellsan. Alla är goda så jag har lite beslutsångest..
  

.

Av Linnea Larsson - 30 maj 2010 18:37

Mina fina surfshorts, kommer ha snyggast shorts på playan ;D

  
Tack Sophie, Monica, Marlene, Carro, Elin & Bella (;

 

Sen fick jag ju ett presentkort till en valfri behandling hos hudverket i Kalix av brudarna, de är inte helt fel de heller ;D Thanks ladies  (; 


& imorrn ska jag  med Fie, Erika & Soffa på bio & se Sex and the city!  Woohoo. Då blir de hot snacks & en cola zero, en liten tradition..




Nu ska vi äta & sen plugga vidare..
Laters bloggen!

Av Linnea Larsson - 30 maj 2010 14:05

  Jaha då var de söndag, veckorna dom bara rusar förbi. Helgen har varit trevlig, har haft kalas i fredags när man vart 365 dagar klokare. Emil bakade kladdkaka och jag äppelpaj. Världensgodaste äppelpaj, ni kan få receptet : http://www.ica.se/recept?recipeid=641589 enkel och jätte god (:
Fick ett par super snygga surf shorts, ska lägga upp en bild sen på dom(;

  
Fick en fin bukett av Marielle & Lina.
  
Och liljor av Pernilla & Jessica (:
  
Och lilla söt Robbie som pluggar med husse(;

Lill Jason (:

Nu ska  jag gå och plugga vidare.. två tentor till veckan, tjoohoo!

Av Linnea Larsson - 26 maj 2010 22:48

  
"Because, I can see us holding hands
Walking on the beach, our toes in the sand
I can see us on the country side
Sitting in the grass laying side by side.."

Av Linnea Larsson - 26 maj 2010 22:13

Tentaplugg är de som gäller i veckan. Sen ska man hinna med en massa annat också..
Beskattningsrätt är inte de lättaste vill jag lova, mkt att lära sig. Voivoi (: 
Bjuder på lite bilder. 

  

Ros en av Emils roser.
  
Mys middag för emil som fyllt år (:
  
Busfröna våra. Robbie 4 månader & 3 veckor
  
Lill Jason (: 4 månader & 3 veckor
  
Döda den, döda den..
  
Buselibuus..

Te & lite mera plugg innan sängen.

NattiNatti bloggen!

Av Linnea Larsson - 20 maj 2010 21:53

Idag har de varit kanon väder! Så idag har årets första dopp avverkats i nydalasjön ;D Kissarna ligger mest och sover när de är himla varmt. Små tussarna (:
Tänkte här om dan, gud så fort dom har vuxit! Snart väger dom 3 kilo och är bara 5 månader :D

Här kommer några bilder på små missarna (;


Här är Robbie när han just kommit till oss, så liten & söt. 3 månader

Mys på fönsterbrädan. Ska alltid vara med (: 3 månader

   

Snygg Robbie. 3 månader & 2 veckor

Sen tog vi Robbies bror Jason också efter 3 veckor, vilket var så himla kul & tur att vi gjorde! Här är han hemma hos min mamma i Kalix när vi var där på besök.  3 månader & 3 veckor

  
Diskmaskinen var intressant klart vi måste vara med & se vad som händer! (; I Kalix.


Jason hemma i Kalix

  
Dom har så stor glädje av varann verkligen, tur vi tog båda två (: 4 månader

  
Bus Robbie, de bara lyser bus i ögonen på han.  4 Månader & 1 vecka

  
Jason, ska sova vid mitt ansikte om nätterna. Mysigt men lite jobbigt också :P 4 månader & 1 vecka

  
Robbie 4 månader & 2 veckor

  
Jason 4 månader & 2 veckor

  
Robbie myser på fönserbrädan igen, men nu lite större än förra bilden (: 4 månader & 2 veckor

Dom är så himla charmiga och mysiga. Men visst, även lite jobbiga ibland meeen (:

Nu blir de sängen! Nattinatti bloggen

Av Linnea Larsson - 18 maj 2010 20:04

Idag har de varit jätte fint väder här i ume, så himla härligt. Det blev att ligga i solen en stund och mysa. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig till Bellsan. Ska titta på bilder från Paris resan hennes och förhoppningsvis dricka lite te (; 


Här är en bild på våran lilla sötnos Jason (;
  

Av Linnea Larsson - 17 maj 2010 22:27

Ett nytt försök med bloggandet, denna gång blir de mest bilder tror jag (: Är inte så mkt för att skriva, som ni kanske märkte med förra bloggen som inte blev långlivad ;D

Sitter och lyssnar på en mysig låt, Over the rainbow/What a wonderful world - Israel Kamakawiwo'Ole, ska gå och lägg mig strax.  Men först en kopp te (:

Nattinatti bloggen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Somewhere over the rainbow..
Bluebirds fly. And the dreams that you dream of..
Dreams realy come true!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards